Dziecięcy Sklep Smyk

Vision...

Temat: sklep dziecięcy
" />
">ja np na bazarze nie widziałam nic fajnego dla dziecka. wszystko jak sprzed 10 lat, rózowe sukieneczki z masą falbanek dla dziewczynki itp. badziew. szkoda ze nie ma chocby w zamosciu SMyka albo 5-10-15. w tl nie da sie kupic fajnych rzeczy. czasem mozna jakies fajne body Carters znalesc lub jakis inny ciuszek na Matejki.
dokładnie..... nie kazdy ma mozliwosc spakowac dziecko i jechac na zakupy do lublina czy coś. a zeby kupic cos porządnego to zostaje kogoś prosić albo allegro...ale ja wole dotknąc i zobaczyc bo rozmiar rozmiarowi nierówny. niech ktos kto ma duzo kasy otworzy porzadny sklep dziecięcy. przecież teraz porodziło się tyle dzieci ze masakra. i niech bedzie taki do ktorego mozna wjechac wózkiem!! do zadnego w TL się nie da wjechac z wódkiem....a zazwyczaj mama jak idzie na zakupy z dzieckiem to logiczne ze zazwyczaj ma wózek.....jakbym miała gotówke to bym zaiwestowała w jakis sklep. na matejki jezdze 2 razy w tyg i czasem uda mi sie znaleść coś ok. ale wszystko po dwóch dniach od dostawy jest przebrane a nast dostawa za 2 tygodnie. zabawek tez porządnych nie ma. owszem Fishery i t p na matejki są ale ceny powalają............ wiem ze są drogie ale w necie i w innych sklepach np w LBL czy ZMC są te same zabawki czasem o 20 zł tansze
Źródło: tomaszow.net.pl/forum/viewtopic.php?t=27521



Temat: Jakiego sklepu wam brakuje?
a mi brakuje sklepu typu "smyk" gdzie jest duży asortyment dziecięcy bo w Lubartowie to raczej z tym kiepsko
Źródło: lubartow24.pl/forum/viewtopic.php?t=1202


Temat: Jaki telefon do 70zł ?
Telefon marki Chicco - do kupienia w sklepach dziecięcych Smyk.A tak poważnie poszukaj Sagema (nie pamiętam nazwy) ,który jest w najtańszym tak-taku. Bardzo fajny telefonik za żadne pieniądze.
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=27153


Temat: [Wrocław] Rozbudowa Domu Towarowego RENOMA
Trwająca obecnie inwestycja obejmuje rozbudowę RENOMY o nową część oraz renowację zabytkowego budynku z zachowaniem historycznego wyglądu, a także nową aranżację powierzchni handlowych wewnątrz obu części połączonych w nową całość.

Inwestycja przywróci historycznemu obiektowi świetność z czasów jego otwarcia, nadając jednocześnie właściwą rangę na miarę jego dziedzictwa i współczesnych wysokich standardów nowoczesnej galerii handlowej. Otwarcie planowane jest na wiosnę 2009 roku. Inwestycja ma kosztować ponad 100 mln euro.

RENOMA po rozbudowie uzyska dwukrotnie większą powierzchnię całkowitą - niemal 100 tys. m2. Galeria handlowa na 5 kondygnacjach pomieści ok. 120 markowych sklepów i butików na powierzchni ponad 31 tys. m2.

Wśród sklepów, które znajdą się w RENOMIE są m.in.: ZARA, Smyk, Empik, ALDO, MEXX, Galeria Centrum, Esprit, Wallis, Paris Optique, IC Company, Nike Kids, Sephora, a także HUGO BOSS i HUGO BOSS Accessories oraz Sisley. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi renomowanymi markami, m.in. Versace, Max Mara, Pinko, Francesco Basia, Liu Jo, Guess by Marciano, Timberland, Aerosoles czy Samsonite oraz światowej klasy markami z asortymentem dziecięcym jak Beneton Kids, Ladybird i Hot Oil.

O artykuły spożywcze zadbają delikatesy Alma. Trzy górne piętra zabytkowej części to ponad 10 tys. mkw. nowoczesnych powierzchni biurowych, przeznaczonych dla centrum finansowo-księgowego firmy Hewlett-Packard, które mieści się w RENOMIE już od kwietnia 2005 r.

Nowa część RENOMY, zaprojektowana przez Pracownię Projektową Maćków, we współpracy z londyńskim specjalistą od wnętrz - firmą Benoy oraz projektantem konstrukcji i instalacji - firmą Arup, nawiązuje do charakteru zabytkowego budynku horyzontalnymi podziałami elewacji ukształtowanymi przez szereg gzymsów, których forma i gabaryty kojarzyć się mogą ze "skrzydłami".

Zaprojektowana w oparciu o współczesne elementy architektoniczne, kontynuuje oryginalny zamysł projektanta, tworząc nową jakość z obu połączonych części. W ten sposób nowa galeria handlowa RENOMA zachowuje najważniejsze założenie i wartość historycznego budynku - nowoczesność i najwyższy standard na obecne czasy.

Wewnętrzna struktura obu połączonych części i re-aranżacja wnętrz Renomy będą nawiązywać do dziedzictwa ekskluzywnego stylu domu handlowego, zmieniając je w nowoczesnej formule w elegancki shopping mall - galerię handlową. Zaplanowano przestronne powierzchnie sklepowe w obu skrzydłach budynku, nowoczesne wykończenie wnętrz z użyciem szlachetnych materiałów - szkła, drewna i stali, a także dużą ilość przeszklonych przestrzeni zapewniających dostęp światła dziennego - w zabytkowej części obok okien na całej elewacji są to wewnętrzne dziedzińce nakryte szklanymi świetlikami, a także nowe przeszklone atrium, które połączy reprezentacyjną, frontową stronę nowego skrzydła z zabytkowym budynkiem.

Renowacja zabytkowego budynku RENOMY jest przeprowadzana w ścisłej współpracy z konserwatorem zabytków. Obok zachowania głównego układu struktury wewnętrznej, szczególnie ważne jest przywrócenie oryginalnego wyglądu zewnętrznego z reprezentacyjnym wejściem głównym od ulicy Świdnickiej oraz charakterystycznymi detalami elewacji, jak ceramiczne płytki czy elementy dekoracyjne w postaci zdobionych złotem główek i kwiatonów.

Dodatkowo, w ramach remontu i rozbudowy RENOMY inwestor zadba też o jego najbliższe otoczenie - wyremontuje ulicę Czystą i fragment ul. Podwale, a także uporządkuje i zaaranżuje zielony skwerek przy Podwalu, zabytkowe drzewa zostaną uzupełnione o nową zieleń, powstaną nowe oświetlone alejki, a całość pozostanie otwartym terenem spacerowym.

Inwestorem RENOMY jest Centrum Development & Investments S.A., natomiast generalnym wykonawcą firma Warbud S.A.

Żródło: CDI
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=46


Temat: [Wrocław] Rozbudowa Domu Towarowego RENOMA
Renoma z Renomą - nowoczesna galeria handlowa w historycznych wnętrzach

Sztandarowy przykład architektury modernistycznej i jeden z najbardziej znanych domów handlowych Wrocławia przechodzi najważniejszą w swojej długoletniej historii metamorfozę – ‟Renoma” powiększa się o nowe skrzydło i renomowanych najemców.

Drugie narodziny Renomy.

Tak bogate dziedzictwo i przeszłość odradza się obecnie w nowoczesnej formie jako galeria handlowa Renoma. Połączy ona w jedną całość zabytkowy modernistyczny budynek oraz dobudowywane właśnie nowe skrzydło od strony ul. Czystej. Inwestycja przywróci historycznemu obiektowi świetność z czasów jego otwarcia, nadając jednocześnie właściwą rangę na miarę jego dziedzictwa i współczesnych wysokich standardów nowoczesnej galerii handlowej. Inwestor - Centrum Development & Investments S.A. – zaprosił do współpracy wrocławską Pracownię Projektową Maćków oraz z londyńską firmę Benoy, które wspólnie z firmą Arup opracowały projekt nowej części oraz renowację zabytkowej Renomy. Całkowita powierzchnia obiektu będzie liczyła prawie 100 tys. mkw., natomiast powierzchnia handlowa – 31 tys. mkw. W sumie na pięciu kondygnacjach w obu połączonych skrzydłach budynku znajdzie się ponad 120 sklepów i butików.

- Renoma w nowej aranżacji zachowa historyczne dziedzictwo ekskluzywnego domu towarowego, łącząc tradycję z nowoczesnością i zapewniając najwyższy standard – podkreśla Tomasz P. Chenczke, Prezes Zarządu CDI. - Projektując wnętrza, architekci zaplanowali przestronne powierzchnie sklepowe, nowoczesne wykończenia z użyciem szlachetnych materiałów takich jak szkło, drewno i stal, a także dużą ilość przeszklonych przestrzeni w całym obiekcie. Bardzo ważnym kryterium przy doborze przyszłych najemców jest dla nas odpowiednia aranżacja własnego sklepu, zgodna z zaprojektowanym, wyjątkowym stylem całej galerii - dodaje.


Znane marki, atrakcyjna gastronomia.

Do tej pory podpisane umowy i listy intencyjne zapełniły już 70 proc. powierzchni handlowej. Wśród sklepów, które znajdą się w Renomie, nie zabraknie znanych i bliskich już wrocławianom marek, ale pojawi się także wiele nowych, wchodzących od niedawna na polski rynek, a także pierwszy raz otwierających się we Wrocławiu.


Największe powierzchnie zajmą salon Royal Collection (3400 mkw. na dwóch piętrach), salon Empik (ok. 3000 mkw.), ZARA (prawie 1800 mkw. na trzech kondygnacjach), Galeria Centrum (ok. 1900 mkw. na dwóch piętrach) oraz Smyk (1800 mkw.). Na poziomie -1 znajdziemy delikatesy Alma (będą miały wielkość 2200 mkw.). Ponadto swój pierwszy salon sportowy w stolicy Dolnego Śląska otworzy firma Exi Sport (ok. 1100 mkw).

Poziomy 0 i +1 przeznaczone zostaną na sklepy odzieżowe i butiki z modą damską i męską, Spośród uznanych światowych marek w Renomie pojawią się m.in.: MEXX, Esprit, Wallis, Hugo Boss, Sisley, Versace, Max Mara, Pinko, Motivi, sklep Marlboro z modą męską oraz od niedawna obecne na polskim rynku Goertz 17, a także po raz pierwszy we Wrocławiu: Lui Jo, Ferre, Massimo Dutti, Marc o′Polo, Max & Co, Turnover, River Island.

Coś dla siebie znajdą też amatorzy dodatków, modnego obuwia i kosmetyków: galeria handlowa przy ul. Świdnickiej wśród swoich najemców będzie miała specjalizujące się w akcesoriach, torbach i wyrobach skórzanych takie marki jak Hugo Boss Accessories, Samsonite oraz pierwsze we Wrocławiu sklepy Francesco Basia, +IT czy Cocinelle. Swoje firmowe stoiska przygotuje Palmers z ekskluzywną bielizną, perfumeria Sephora oraz salon optyczny Paris Optique.

Kondygnację +2 oprócz butików i sklepów z wyposażeniem mieszkań przeznaczono na ofertę przygotowaną z myślą o najmłodszych klientach - obok wymienionego już salonu Smyk pojawią się także sklepy światowych marek z modą dziecięcą: Beneton Kids, Ladybird oraz Hot Oil.

Niewątpliwą atrakcją będzie część restauracyjna na trzecim piętrze Renomy, ulokowana przy przeszklonej elewacji – wrocławianie i turyści będą mogli oglądać imponującą panoramę Starego Miasta Wrocławia, z zielonymi bulwarami nad fosą, Operą Wrocławską i Teatrem Lalek na pierwszym planie. Kawiarnie znajdą się na wszystkich piętrach galerii.
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=46


Temat: [Wrocław] Rozbudowa Domu Towarowego RENOMA
Na wiosnę do Renomy

Inwestycja, którą finansuje Centrum Development & Investments pochłonie ponad 100 milionów euro.
- Do tej pory podpisane umowy i listy intencyjne zapełniły już 85 procent powierzchni handlowej - informuje Agata Mikołajczak, rzecznik prasowy CDI. - Wśród sklepów, które znajdą się w Renomie, nie zabraknie znanych i bliskich już wrocławianom marek, ale pojawi się także wiele nowych, wchodzących od niedawna na polski rynek, a także pierwszy raz otwierających się we Wrocławiu. Największe powierzchnie zajmą salon Royal Collection (3400 mkw. na dwóch piętrach), ZARA (prawie 1800 mkw. na trzech kondygnacjach), Galeria Centrum (ok. 1900 mkw. na dwóch piętrach), salon Empik (ok. 1300 mkw.) i Smyk (1800 mkw.). Na poziomie -1 znajdziemy delikatesy Alma (będą miały 2200 mkw.). Ponadto swój pierwszy salon sportowy w stolicy Dolnego Śląska otworzy firma Exi Sport (ok. 1100 mkw).
Poziomy 0 i +1 przeznaczone zostaną na sklepy odzieżowe i butiki z modą damską i męską. Spośród uznanych światowych marek w Renomie pojawią się m.in.: MEXX, Esprit, Wallis, Hugo Boss, Sisley, Versace, Weekend Max Mara, Pinko, Timberland, sklep Marlboro z modą męską oraz od niedawna obecne na polskim rynku IC Company, a także po raz pierwszy we Wrocławiu: Lui Jo, Guess by Marciano, Marc o'Polo, Max & Co.
Coś dla siebie znajdą też amatorzy dodatków, modnego obuwia i kosmetyków. Galeria przy ulicy Świdnickiej wśród swoich najemców będzie miała specjalizujące się w akcesoriach, torbach i wyrobach skórzanych takie marki, jak Hugo Boss Accessories, Samsonite oraz pierwsze we Wrocławiu sklepy Francesco Basia, +IT czy Cocinelle. Swoje firmowe stoiska przygotuje Palmers z ekskluzywną bielizną, perfumeria Sephora oraz salon optyczny Paris Optique.
Kondygnację +2 oprócz butików i sklepów z wyposażeniem mieszkań przeznaczono na ofertę przygotowaną z myślą o najmłodszych klientach - obok wymienionego już salonu Smyk pojawią się także sklepy światowych marek z modą dziecięcą: Beneton Kids, Ladybird oraz Hot Oil.
Niewątpliwą atrakcją będzie część restauracyjna na trzecim piętrze Renomy, ulokowana przy przeszklonej elewacji. Wrocławianie i turyści będą mogli oglądać imponującą panoramę Starego Miasta, z zielonymi bulwarami nad fosą, Operą Wrocławską i Teatrem Lalek na pierwszym planie. Kawiarnie znajdą się na wszystkich piętrach galerii.
Nowa część Renomy, zaprojektowana przez Pracownię Projektową Maćków, we współpracy z londyńskim specjalistą od wnętrz - firmą Benoy oraz projektantem konstrukcji i instalacji - firmą Arup, nawiązuje do charakteru zabytkowego budynku horyzontalnymi podziałami elewacji ukształtowanymi przez szereg gzymsów, których forma i gabaryty kojarzyć się mogą ze "skrzydłami". Zaprojektowana w oparciu o współczesne elementy architektoniczne, kontynuuje oryginalny zamysł projektanta, tworząc nową jakość z obu połączonych części. W ten sposób nowa galeria handlowa Renoma zachowuje najważniejsze założenie i wartość historycznego budynku - nowoczesność i najwyższy standard na obecne czasy.
Wewnętrzna struktura obu połączonych części i rearanżacja wnętrz będą nawiązywały do dziedzictwa ekskluzywnego stylu domu handlowego, zmieniając je w nowoczesnej formule w elegancką galerię handlową. Zaplanowano przestronne powierzchnie sklepowe w obu skrzydłach budynku, nowoczesne wykończenie wnętrz z użyciem szlachetnych materiałów - szkła, drewna i stali, a także dużą ilość przeszklonych przestrzeni zapewniających dostęp światła dziennego - w zabytkowej części obok okien na całej elewacji są to wewnętrzne dziedzińce nakryte szklanymi świetlikami, a także nowe przeszklone atrium, które połączy reprezentacyjną, frontową stronę nowego skrzydła z zabytkowym budynkiem.
Renowacja zabytkowego budynku Renomy jest przeprowadzana w ścisłej współpracy z konserwatorem zabytków. Obok zachowania głównego układu struktury wewnętrznej, szczególnie ważne jest przywrócenie oryginalnego wyglądu zewnętrznego z reprezentacyjnym wejściem głównym od ulicy Świdnickiej oraz charakterystycznymi detalami elewacji, jak ceramiczne płytki czy elementy dekoracyjne w postaci zdobionych złotem główek i kwiatonów.

MUR

http://wroclaw.biznespolska.pl/gazeta/a ... tid=167543
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=46


Copyright (c) 2009 Vision... | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.